Reklamace

Jak postupovat?

V případě reklamace závady na lehátku potřebujeme znát:

  1. typ lehátka a jeho výrobní číslo, datum prodeje, popřípadě datum poslední servisní prohlídky
  2. popis závady, jak se závada stala, při jaké činnosti apod.
  3. jméno a telefon kontaktní osoby, která reklamaci vyřizuje

Tyto informace, nejlépe s fotografií závady, nám pošlete e-mailem, nebo poštou.

[email protected]
fax: 384 724 293

adresa:
RESI Třeboň spol. s r.o.,
Novohradská 1153,
379 01 Třeboň

Reklamace nevyřizujeme telefonickým nahlášením!!!

Reklamační formulář

Souhlas se zpracováním poskytnutých údajů
Zaškrtnutím políčka uděluji společnosti RESI Třeboň spol. s r.o. souhlas se zpracováním výše uvedených osobních údajů. Uvedené osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány  dobrovolně. Sdělené údaje mohou být použity k marketingovému průzkumu, reklamě a navázání obchodů v souladu s § 7 zákona č. 480/2004 Sb. pro stávající i budoucí produkty. Tyto informace, nejlépe s fotografií závady, nám pošlete e-mailem, nebo poštou.

Díky za vyplnění! Ozveme se vám co nejdříve.
Jejda! Něco se nepovedlo. Zkuste prosím znovu.
Chevron Icon - Medica Webflow Template